Je n'arrive pas à downloader des items du Warehouse depuis une semaine

Je n’arrive pas à downloader des items du Warehouse depuis une semaine
Quelqu’un sait pourquoi? J’ai la version 2017

For months now the 3D warehouse has only supported the three latest versions - 2021, 2020 and 2019.

Your component browser wil search in the warehouse for models originally uploaded in v2017, but more recent models are only converted to the three most recent versions.

You can still use your web browser to search in the 3D warehouse, and you can download the Collada version, and import it into v2017.

Not a bug, but a change by design.

Depuis des mois, l’entrepôt 3D ne prend en charge que les trois dernières versions - 2021, 2020 et 2019.

Votre navigateur de composants recherchera dans l’entrepôt des modèles initialement téléchargés dans v2017, mais les modèles plus récents ne sont convertis qu’en trois versions les plus récentes.

Vous pouvez toujours utiliser votre navigateur Web pour effectuer une recherche dans l’entrepôt 3D, et vous pouvez télécharger la version Collada (.dae) et l’importer dans v2017.

Pas un bug, mais un changement de conception.

Merci beaucoup! Bonne soirée :slight_smile:

Samantha Déchêne

According to your Instagram page you do some nice work as an interior designer. You shouldn’t be using SketchUp 2017 Make, though. You need to be using SketchUp Pro. The 3D Warehouse supports the current version of SketchUp so you wouldn’t have this problem.