Boa tarde! Estou com dificuldade em recuperar meu login na seguinte conta: 3D Warehouse . Não sei qual o e-mail, nome de usuário ou senha, teria alguma forma de conseguir recuperar? a criação foi em 2021.
probably not. a 3d warehouse account is just a trimble account.
If you’ve lost your password, you can request a new one. if you’ve lost access to your email, then you can’t prove it’s your account…? Ping to @TheGuz who can expand on this
You can no longer access the 3D Warehouse from inside SketchUp 2021, only from versions 2026, 2025 and 2024. You can use your web browser to access the site.
Para ser mais assertivo na explicação, tinha uma pessoa que criava os blocos e colocava na nossa página. Isso faz alguns anos, agora quero retornar com esse trabalho porém em contato com a pessoa ela não sabe mais o login que havia criado. Se eu criar uma nova página eu consigo remover facilmente a antiga?
att.
the guy I pinged is in charge of the warehouse, but the best solution for you would be to ask that freelancer to login. if they forgot their password, they can simply ask for a new one.