Modification Dessin

test.skp (7.6 MB)

.

Bonjour
Je recherche une personne qui pourrait modifier un dessin.j’ai trouvé sur le Net un fichier stl qui n’est pas tout a fait conforme , il s’agit d ‘une poignée d’Epée que je souhaite imprimer en 3d.mais si l’on compare le SKP et l’image réelle on voit qu’ il Manque une torsade de chaque coté de la poignée.
Je reste a votre disposition, si toutefois quelqu’un veut bien m’aider.
Cdt
Chtimli

Not really seeing a reason why here. The forum is about teaching or helping solve problems. Not really about editing a model someone found that isn’t quite right for what they want.
You could put it in the Commercial Collaborative section and see if someone would be willing to modify it for you for a price.

Merci pour votre Message, Désolé comme le site est en Anglais je n’avais pas toutes les informations.
Si vous êtes a l’origine de ce site vous avez surement la possibilité de supprimer mon post.
Cordialement
Chtimili

You’re equally able to translate as I am.

Whatever you are trying to achieve you could probably do yourself after investing some time to learn SketchUp by going through the free tutorials at learn.sketchup.com

1 Like

This topic was automatically closed 91 days after the last reply. New replies are no longer allowed.